سولفات کبالت در شهر قدس ( فروش, تولید و ساخت )

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


سولفات کبالت دارای كاربردهای وسيعي در صنايع مختلف است.. برخی از كاربردهای اين ماده در حمامهای آبکاری، در باتری سازی، در صنایع الکتروشیمیایی، در رنگها و جوهرها، تصفیه آب، به عنوان عامل رنگ، تهیه انواع رنگدانه های صنعتی، جوهرهای سمپاتیک، است.خراج و خالص سازی مواد معدنی، به عنوان مکمل برای کمبود ویتامین B و به عنوان یک افزودنی به خاک و خوراک دام است..

سولفات کبالت ممکن است. در صورت است.نشاق باعث ایجاد حساسیت یا علائم آسم یا مشکلات تنفسی شود. همچنین می تواند باعث حساسیت پوستی شود. علائم واکنش آلرژیک به این ترکیب عبارتند از؛ بثورات پوستی، خارش، تورم، مشکل در تنفس، حس سوزن سوزن شدن در دست و پا، سرگیجه، سبکی سر، درد قفسه سینه، درد ماهیچه ای یا گرگرفتگی. این ماده می تواند به قلب، کلیه و تیروئید آسیب برساند. این ماده همانطور که اشاره شد، در صنایع مختلف از جمله پزشکی و نظامی کاربرد دارد و در صورت تماس طولانی مدت با این ماده امکان افزایش ابتلا به سرطان افزایش می یابد. بانوان باردار در صورت تماس با این ماده در معرض خطر سقط جنین خواهند بود. ورود این ترکیب به آب های آزاد اثرات زیست محیطی بسیار مخربی را بر جای می گذارد و باعث از بین رفتن ماهی ها و آبزیان دیگر می شود.

کبالت جز اصلی ویتامین B است. و از این ماده می توان در غذای دام ها است.فاده کرد. تنها نشخوار کنندگانی مانند گوسفند، گاو و بز که توانایی سنتز ویتامین  B را دارند، میتوانند از مکمل های کبالت است.فاده کنند. ویتامین B بر متابولیسم انرژی و افزایش گلبول های قرمز موثر است.. کمبود کبالت در خاک باعث کمبود ویتامین B در غذای دام ها می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر قدس