مونو آمونیوم فسفات در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..

اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..


آمونیوم دی هیدروژن فسفات به دلیل خاصیت تجزیه مجدد، ماده کریستالی است. که به طور گسترده در زمینه اپتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به ساختار کریستالی چهار ضلعی، این ماده دارای تقارن نوری تک محوری منفی با شاخص‌های شکست معمول در طول موج نوری است..

یکی از پر کاربرد ترین و اصلی ترین موارد مصرف مونو آمونیوم فسفات است.فاده آن به عنوان کود است.. این کود با جبران کردن کمبود های خاک از جمله نیتروژن و نمک سبب افزایش کیفیت خاک می شود. این کود به صورت دانه ای می باشد و محلول در آب است.. این کود که آن را کود npk هم مینامند به شدت مناسب خاک های خنثی می باشد.

اگر بخواهیم این ترکیب شیمیایی را از نظر ساختاری مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم، می توان گفت که متشکل از یک عدد عنصر نیتروژن با نماد شیمیایی N، شش عدد عنصر هیدروژن با نماد شیمیایی H، یک عدد عنصر فسفر با نماد شیمیایی Pو چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی Oاست.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین