مونو آمونیوم فسفات در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


مونو آمونیوم فسفات به صورت پودری بسیار ریز در روند ساخت و تولید کپسول های آتش نشانی مورد است.فاده قرار می گیرد‌. در واقع نحوه عملکرد این ماده به گونه ای است. که روی مواد سوختی را پوشش می دهد و به خاموش شدن هرچه سریع تر شعله کمک می کند.

برای است.فاده از کود مونو آمونیوم فسفات با خلوص بالا در کشاورزی ممکن است. لازم باشد که یک تهویه نیز برای آن در نظر گرفت. مانند تمام کودهای کشاورزی حاوی فسفر، روش‌های مدیریتی مناسبی را برای به حداقل رساندن هر گونه از دست دادن مواد مغذی در سطح آب یا سیستم زهکشی است.فاده کنید.

مونو آمونیوم فسفات، سال‌ها است. که یک کود دانه بندی شده بسیار کاربردی است.. این کود، در آب محلول است. و به سرعت در خاک مرطوب، کامل حل می‌شود. پس از انحلال، دو جز اساسی کود، مجدداً از هم جدا می‌شوند تا آمونیوم و فسفات، آزاد شوند که هر دو برای رشد سالم و پایدار گیاه لازم هستند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه