مونو آمونیوم فسفات در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


از آن جایی که مونو آمونیوم فسفات، ماده ای غیر سمی و بی خطر برای انسان محسوب می شود، در میان تولیدکنندگان اسباب بازی، از محبوبیت بسیاری برخوردار است.. به همین علت از مونو آمونیوم فسفات برای تولید کیت های اسباب بازی است.فاده می شود.

سالهاست که کاربرد مونو آمونیوم فسفات به عنوان یک کود ضروری در صنعت کود و کشاورزی مطرح می باشد. این کود مهم، پس از انحلال در رطوبت موجود در خاک دو ترکیب مورد نیاز گیاهان یعنی فسفر و نیتروژن را در اختیار گیاه قرار می دهد. در نتیجه مونو آمونیوم فسفات منبعی از فسفر و نیتروژن در گیاهان است.. این محصول برای خاک هایی که pH خنثی یا قلیایی دارند مفید تر خواهد بود چرا که می تواند به تنهایی سبب اسید شدن خاک ناحیه گردد که این برای گیاه مضر خواهد بود. در این محصول آمونیاک آزادی را نخواهیم دید که همین عامل سبب ایجاد خطر کمتری برای جوانه های گیاه می شود.

کشورهای بسیاری نظیر چین، کشورهای خاورمیانه، آفریقا و غیره، سالانه مقادیر بسیار زیادی از این ماده را تولید می کنند و در اختیار جهانیان قرار می دهند. اما در طی سال های متوالی، کشور چین به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مونو آمونیوم فسفات تبدیل شد. همچنین چین یکی از بزرگترین مصرف کننده های این ترکیب شیمیایی فوق العاده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین