مونو پتاسیم فسفات در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


این ترکیب شیمیایی نمکی قابل حل به پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات است. که در کود های مورد است.فاده در صنعت کشاورزی، افزودنی های خوراکی و قارچ کش ها کاربرد دارد. این کود به عنوان یک منبع فسفر و پتاسیم و نیز یک عامل بافر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. پودر مونو فسفات پتاسیم اغلب به عنوان منبعی مغذی در رشد و نمو و تقویت گیاهان سهیم است. و در واقع یک منبع موثر پتاسیم و فسفر برای گیاهان خواهد بود. کاربرد این ماده در مراحل تولید محصولاتی نظیر میوه جات غنی از قند، به افزایش قند و شیرینی و بهبود کیفیت آن کمک می کند.

این محصول به صورت های مختلفی از جمله مایع، پودر و کریستال در دسترس می‌باشد و به دلیل انحلال‌پذیری و خاصیت اختلاط بالای آن با سایر مواد مغذی و ارزش مغذی بالایی که دارد بتواند درخواست و تقاضای بیشتری داشته باشد در نتیجه بتواند بازار جهانی را بیشتر دست‌خوش تغییر قرار دهد.

مقدار مصرف مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، انگور، سبزیجات و سیب زمینی معمولاً تا کیلوگرم به ازای هر هکتار است.. همچنین برای مرکبات، گوجه و موز تا کیلوگرم نیز می رسد. البته که این اعداد با توجه به وضعیت خاک، شرایط اقلیمی و سایر عوامل محیطی می تواند کمتر یا بیشتر شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران