مونو پتاسیم فسفات در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

گیاهان مقدار زیادی پتاسیم را جذب می‌کنند؛ بنابراین، با کمک یک کود فسفات مونو پتاسیم می‌توان سطح پتاسیم را ثابت نگه داشت تا گیاهان با مواد مغذی غنی موردنیاز برای تولید محصول سالم تغذیه کنند. گیاهان به دلایل زیادی به پتاسیم نیاز دارند. پتاسیم فعالیت آنزیم را در گیاهان امکان‌پذیر می‌کند.

این کود سازگاری بسیار بالایی با سایر کودهای محلول در آب از جمله مونو آمونیوم فسفات و &#; دارد به جز کودهایی که شامل عناصری از جمله منیزیم و کلسیم می‌باشد.درجه خرید کود پودر مونو پتاسیم فسفات ایرانی حاوی مقادیری معادل % دی فسفر پنتا اکسید و %  پتاسیم اکسید است. و دارای برچسب NPK -- می‌باشد.پودر مونوپتاسیم فسفات اغلب به عنوان یک منبع مغذی در تجارت گلخانه و در هیدروپونیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا یک منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. که برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند