مونو پتاسیم فسفات در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..


این محصول به صورت های مختلفی از جمله مایع، پودر و کریستال در دسترس می‌باشد و به دلیل انحلال‌پذیری و خاصیت اختلاط بالای آن با سایر مواد مغذی و ارزش مغذی بالایی که دارد بتواند درخواست و تقاضای بیشتری داشته باشد در نتیجه بتواند بازار جهانی را بیشتر دست‌خوش تغییر قرار دهد.

مونو پتاسیم فسفات را می‌توان در ترکیب با سایر کودها برای تأمین نیازهای غذایی محصولات در طول چرخه رشد است.فاده کرد. خلوص بالا و محلول در آب آن باعث می‌شود این ماده یک کود ایده‌آل برای کود دهی و محلول پاشی باشد. علاوه بر این، برای تهیه مخلوط کود و تولید کودهای مایع مناسب است. زیرا حاوی پتاسیم و فسفات است. که می‌تواند هم روی خاک و هم بر روی شاخ و برگ‌ها است.فاده شود.

بروز علائمی مانند تغییر رنگ غیر طبیعی برگ گیاهان به سبز پر رنگ و خشک شدن نوک برگ به معنای کمبود مونو پتاسیم فسفات است.. در نتیجه بایستی مقدار بیشتری از آن مورد است.فاده قرار گیرد. به علاوه ایجاد رنگدانه های آنتوسیانین در گیاهان غنی از قند که به رنگ قرمز تا بنفش ظاهر می شوند نیز یکی دیگر از نشانه های کمبود این کود می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین