مونو پتاسیم فسفات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


مونو پتاسیم فسفات را می‌توان در ترکیب با سایر کودها برای تأمین نیازهای غذایی محصولات در طول چرخه رشد است.فاده کرد. خلوص بالا و محلول در آب آن باعث می‌شود این ماده یک کود ایده‌آل برای کود دهی و محلول پاشی باشد. علاوه بر این، برای تهیه مخلوط کود و تولید کودهای مایع مناسب است. زیرا حاوی پتاسیم و فسفات است. که می‌تواند هم روی خاک و هم بر روی شاخ و برگ‌ها است.فاده شود.

توصیه می‌شود سازگاری مخلوط اسپری مورد نظر خود را با تهیه نمونه‌ای از مواد اسپری در غلظت‌های توصیه شده آن‌ها تأیید کنید تا احتمال واکنش متقابل مضر را نادیده بگیرید. این مخلوط باید قبل از درمان تجاری بر روی قسمت کوچک پاشیده شود تا ارزیابی شود که آیا اثر سو وجود دارد یا خیر.

این ترکیب شیمیایی یک سرکوب کننده مؤثر کپک پودری در محصولات حساس (تاکستان، انبه، خیار، خربزه، گل سرخ و گیاهان دیگر) است.. است.فاده از % مونو پتاسیم فسفات مخلوط با قارچ‌کش‌های سیستمیک باعث بهبود کارایی قارچ‌کش می‌شود و اجازه می‌دهد تا با نرخ کاهشی از آن است.فاده شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه