مونو پتاسیم فسفات در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

در طول زمان مهاجران زیادی به منطقه ورامین جذب شده‌اند که برخی از این مهاجران به دلیل‌های سیاسی کوچانده شده و برخی خود به این منطقه کوچیده‌اند. این مردمان با قومیت‌های مختلف همگی مردمان بومی منطقه محسوب می‌شوند که قبل از دوران معاصر به ورامین آمده‌اند.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


مونو پتاسیم فسفات که منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. و برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است. برای بسیاری از گیاهان و محصولات کشاورزی است.فاده میشود که وابسته به نوع محصول کشاورز باید از مقادیر متفاوتی از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی است.فاده کند.در جدول زیر میزان است.فاده خرید کود مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، مرکبات، سبزیجات، گوجه، موز و سیب زمینی آمده است..

این ماده در ترکیب با کودهای دیگر می تواند پاسخگوی نیازهای تغذیه ای و غذایی محصول در طول دوره رشد خود باشد. همچنین به دلیل خلوص بالا و حلالیت بالای آن در آب، باعث شده به عنوان یک کود ایده آل در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد. بعلاوه این ترکیب برای آماده سازی و تولید کود های مایع کشاورزی نیز مناسب است.. کریستال این ماده به دلیل ویژگی های نوری غیر خطی آن، در تلفیق کننده های نوری مورد توجه قرار می گیرد.

شیمیایی رادون به عنوان یکی از شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور با تکیه بر دانش , مهارت و مشاوره کارشناسان خود در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن خدمت شما مشتریان محترم ارائه دهیم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمتی منصفانه به دست تولید کنندگان کشورمان برسانیم



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین