نیترات کلسیم در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.نیتروکلسیت شکل معدنی نیترات کلسیم هیدراته است. که در محیط‌های خشک مانند غارها و اسطبل‌ها که کود حیوانی با بتن و یا سنگ آهک در تماس است. به شکل شوره مشخص می‌شود. این نمک بی‌رنگ رطوبت هوا را به خود جذب می‌کند و معمولاً به عنوان تراهیدرات نیز یافت می‌شود و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی دارد.انحلال تتراهیدرات نیترات کلسیم بسیار گرماگیر است. و از این رو از نیترات کلسیم در پک‌های خنک کننده است.فاده می‌شود. یک کود کلسیمی بسیار محبوب در بین کشاورزان است.، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات خاک در آب می‌باشد. این کود جهت تامین کمبود نیتروژن و کلسیم مورد است.فاده قرار می‌گیرد و به دلیل جذب آسان و سریع، به خوبی عوارض ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می‌کند و همچنین باعث افزایش مقاومت دیواره‌ی سلولی گیاه و کمک به جذب سایر عناصر غذایی می‌شود.نیترات کلسیم مانند نیترات‌های فلزی قلیایی خاکی در معرض حرارت (در ۵ درجه سانتی‌گراد به بالا) به دی اکسید نیتروژن تجزیه می‌شود.نیترات کلسیم سوختن مواد قابل احتراق را به شدت افزایش می‌دهد ودر واقع به خودی خود قابل احتراق نیست، بلکه احتراق مواد دیگر را افزایش می‌دهد. نیترات کلسیم در تماس با مواد قابل احتراق خطر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد.کود نیترات به دو صورت گرانوله و مایع در بازار موجود است..

این محصول می تواند به عنوان بخشی از ترکیبات نمک مذاب معمولا به صورت ترکیبات دو تایی کلسیم نیترات و پتاسیم نیترات و یا ترکیبات سه تایی آن به همراه سدیم نیترات بکار رود. این نمک های مذاب می توانند به جای روغن های حرارتی بکار رفته در کارخانجات تولید نیروی خورشیدی برای انتقال حرارت مصرف شوند.

عنصر کلسیم در طبیعت معمولا به صورت کانی های مختلف کربنات کلسیم نظیر کلسیت، تراورتن و مرمریت یافت می شود و منبع تامین کلسیم برای تولید نیترات کلسیم می باشد. کانی ژیپس که سولفات کلسیم معدنی می باشد، پس از پخته شدن در کوره تبدیل به گچ می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه