نیترات کلسیم در غرب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شاید تا اوایل سال کمتر فردی محله شهرک راه آهن را به عنوان محل سکونت خود انتخاب میکرد ولی امروزه این منطقه به حدی مشهور شده که از آن به عنوان قطب گردشگری تهران یاد می کنند. شهرک راه آهن در منطقه تهران و در کنار سه اتوبان حکیم ، آزادگان و خرازی قرار دارد و از سمت غرب نیز به محله وردآورد ختم می شود. آغاز ساخت و ساز در این منطقه به سال و همزمان با برگزاری المپیک آسیایی تهران باز می گردد که دولت وقت ایران به منظور برگزاری مناسب این رقابت ها محله دهکده المپیک را راه اندازی کرد و از آنجایی که غرب این منطقه فضای مناسبی برای شهرسازی داشت تعاونی کارکنان شرکت راه‌آهن که این منطقه را در سال خریداری کرده بودند کلید ساخت و ساز را در آن زدند.

از نگاه برخی از افراد و مشاوران املاک خیابان ایران زمین یکی از بهترین منطقه های شهرک غرب است. خیابان ایران زمین که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم در فاز یک شهرک غرب قرار گرفته این خیابان به دلیل داشتن آپارتمان های شیک و مدرن و همچنین برج های بسیار لوکس شهرک غرب را منحصر به فرد کرده است.. البته خیابان هایی چون گلستان، مهستان و... از محبوبیت ویژه ای برخوردارهستند.

در گذشته، بیشتر زمین‌های ستارخان کنونی، باغ و بوستان بوده است.. بعد از اینکه دستور گسترش بافت شهری، توسط پهلوی دوم صادر شد، رفته رفته به بافت شهری متصل شد و آپارتمان سازی در آن شکل گرفت، زمین‌هایش به ژاندارمری واگذار شد و اسمش به محله تاج تغییر یافت!


استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

این محصول می تواند به عنوان بخشی از ترکیبات نمک مذاب معمولا به صورت ترکیبات دو تایی کلسیم نیترات و پتاسیم نیترات و یا ترکیبات سه تایی آن به همراه سدیم نیترات بکار رود. این نمک های مذاب می توانند به جای روغن های حرارتی بکار رفته در کارخانجات تولید نیروی خورشیدی برای انتقال حرارت مصرف شوند.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران