نیترات کلسیم در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با


این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی به عنوان پیش شرط برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع است.فاده می شود. یون نیترات قادر به حذف یون سولفات می باشد که در نتیجه از ایجاد سولفید هیدروژن جلوگیری می نماید. بعلاوه مانع از فعالیت زیستی باکتری های بی هوازی می گردد که سبب ایجاد بوی نامطلوع در آب هستند. نیز برای رفع لجن هم مصرف شده و عملکرد های قابل توجهی دارد.

برای تهیه کلسیم نیترات مرغوب و با کیفیت می بایست از مراکز معتبر و با سابقه کشور خرید کنید. یکی از مراکز معتبر کشور در زمینه توزیع و پخش انواع مواد شیمیایی، شرکت نگین تجارت پیام می باشد. شرکت نگین تجارت پیام بیش از سال سابقه درخشان در زمینه پخش انواع مواد شیمیایی با کیفیت دارد.

تمادکالا قیمت نیترات کلسیم را با توجه به کیفیت تضمینی آن به صورت توافقی انجام میدهد، اما چنانچه قابل مشاهده است.، می توانید مقدار یک کیلوگرم از آن را طبق قیمت ارائه شده در این صفحه به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری خود، خرید کنید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین