پتاسیم کلراید در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

جالب است. بدانید پتاسیم پرمنگنات نیز به منظور نرم نمودن آب های آشامیدنی مورد است.فاده قرار می گیرد با این حال مقدار پتاسیم منتشر شده از آن بسیار کمتر از KCl است.. در جايي كه از پرمنگنات پتاسيم به منظور تصفيه آب است.فاده مي شود ، غلظت پتاسيم اضافه شده حداكثر ميلي گرم در ليتر می باشد.

به طور کلی این ترکیب در دسته مواد بی خطر و ایمن قرار دارد و اشتعال ناپذیر است.. اما مصرف مقدار زیاد آن منجر به مسمومیت می شود. اثرات جانبی آن شامل معده درد، حالت تهوع، است.فراغ و اسهال است.. در صورت وجود آلرژی از مصرف آن ممانعت شود. ممکن است. در اثر برخورد با پوست و چشم، منجر به سوزش یا قرمزی شود، در این شرایط بهتر است. پوست با آب و صابون و چشم نیز چند دقیقه با آب شسته شود و سپس با پزشک مشورت شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی