پتاسیم کلراید در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


یک مطالعه از بین فرد در سنین تا سال نشان می دهد افرادی که پتاسیم بالا تری در رژیم غذایی خود مصرف می کنند از فشار خون پایین تری برخوردار هستد. این مطالعه میزان کاهش فشار خون سیستولیک را میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را میلی متر جیوه پایین تر از افرادی که در رژیم غذایی خود این عنصر را نداشتند گزارش کرد.

این ماده شیمیایی جزو مواد اولیه ساخت پتاسیم هیدروکسید و فلز پتاسیم است.. از کاربرد های دیگر این محصول در صنعت میتوان کاربردهای ترکیب فوق به عنوان ضخیم کننده، قوام دهنده، تثبیت کننده  و تقویت کننده ی طعم مورد است.فاده قرار می گیرد.محصولاتی مانند نوشیدنی های حاوی لبنیات ، شکلات شیری ، پنیر ، انوع خامه ، شیر تغلیظ شده ، ماست ، پودینگ و… مورد است.فاده قرار می گیرد. محصولات حاوی تخم مرغ از جمله محصولاتی که با تخم مرغ خشک ساخته شده اند ،ممکن است. حاوی کلرید پتاسیم باشند.

از کلرو پتاس برای تولید ترکیب هیدروکسید پتاس به عنوان مواد اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به داروسازی، تولید مواد شوینده و صابون، مکملهای خوراک دام، در آب به عنوان تولید آب کامل، در عملیات است.خراج نفت و گاز از اعماق زمین، جایگزین ترکیب کلرید سدیم در شوینده های خانگی به عنوان نرم کننده، در کارخانجات تولید شیشه به عنوان عملیات شار، برای ایجاد شفافیت در شیشه عینک، تولید ظرف های شیشه‌ای، تولید انواع مانیتورهای تلویزیونی و کامپیوتری،  در برخی از ترکیبات به عنوان ضد منجمد کننده ،در تولید مواد آتش خاموش‌کن‌ها به همراه کلرید سدیم  اشاره می کنیم.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه