پتاسیم کلراید در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر


کلسیم یک ماده معدنی رایج در سنگ کلیه است.. مطالعات متعددی نشان می دهد که سیترات پتاسیم میزان کلسیم در ادرار را کاهش می دهد . به این ترتیب ، پتاسیم ممکن است. به مبارزه با سنگ کلیه کمک کند. بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی سیترات پتاسیم هستند ، بنابراین افزودن آن به رژیم غذایی می تواند مفید باشد . در یک مطالعه چهار ساله از بین مرد ، دانشمندان دریافتند کسانی که بیشترین پتاسیم را روزانه مصرف می کنند ، ٪ احتمال ایجاد سنگ کلیه در آن ها کمتر می باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد پتاسیم با افزایش تولید ادرار و کاهش میزان سدیم می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند.

از این ترکیب به علت طعم شوری که دارد به عنوان نمک در غذا است.فاده می شود. این ترکیب به علت طعم ضعیف، تلخ و شور آن معمولا با نمک های دیگر مانند سدیم کلراید ترکیب می شود. برای کاهش میزان تلخی نیز به آن اندکی پروتئین توماتین افزوده می شود. از این ترکیب به عنوان طعم دهنده در لبنیات نیز است.فاده می شود.

بیشترین مقدار مصرف پتاسیم کلرید در صنعت کشاورزی می‌باشد و عموما برای تولید کود‌های پتاسه است.فاده می‌گردد. چرا که پتاسیم یکی از عنصر ضروری مورد نیاز گیاهان است. و موجب رشد و تقویت هرچه بیشتر آن‌ها می‌شود. لازم به ذکر است. که برای تولید کودهای پتاسه از ترکیبات دگیری از پتاسیم نظیر



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین