پرمنگنات در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


پتاسیم پرمنگنات یک ترکیب غیر ارگانیک یا معدنی است. که در علم شیمی با فرمول شیمیایی KMnO شناخته می شود. این ترکیب از نظر فیزیکی به صورت جامد کریستالی ارغوانی است.. اگرچه این ماده قابل اشتعال نیست، اما احتراق مواد قابل اشتعال را تسریع می کند. حتی اگر مواد قابل احتراق به خوبی در کنار KMnO توزیع شوند، مخلوط ممکن است. انفجاری شود. این ماده در صورت تماس با مواد قابل احتراق مایع، ممکن است. باعث آتش سوزی خود به خودی شود. همچنین لازم است. بدانید که تماس این ترکیب با اسید سولفوریک باعث آتش سوزی یا انفجار می شود. این موضوع در واحدهای صنعتی مصرف کننده KMnO بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اولین بار به عنوان ضدعفونی کننده در سال تولید شد. از آن زمان اغلب برای درمان بیماری های پوستی به کار گرفته می شود. این ترکیب زمانیکه روی پوست قرار می گیرد با است.فاده از ترکیبات موجود در پوست، اکسیژن آزاد کرده و میکروب های موجود را از بین می برد.

با توجه به اینکه در بالاتر بیان شد که این ماده به عنوان ضد عفونی کننده مورد است.فاده قرار می گیرد به همین جهت برای درمان بیماری های انسان نیز است.فاده می شود. محلول رقیق شده پتاسیم هم برای بهبود زخم و عفونت قارچی بسیار موثر است.. یکی دیگر از کاربرد این ماده برای درمان برفک می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران