پلی آلومینیوم کلراید در غرب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سال یک اتفاق زیبا و مدرن در ستارخان فعلی افتاد و آن هم ساخت برج‌های سه‌گانه بود که با وقوع انقلاب و تغییر نام این محله به ستارخان، سردار ملی، ادامه احداث این برج‌ها در دهه شصت انجام شد. در حال حاضر محله ستارخان یکی از شاهراه‌های متصل کننده مرکز به غرب تهران است. و در کنار خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری بی‌نظیر و آپارتمان‌های شیک در آن بسیار است.!

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

مرکز خرید ایران زمین یکی دیگر از مراکز خرید معتبر این منطقه محسوب می شود این مجتمع دارای   واحد تجاری، و در آن فروشگاه هایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی، وسایل تزیینی، کیف و کفش و لوازم مرتبط با حیوانات خانگی و... وجود دارد.


با در نظر گرفتن ساختار پلی آلومینیوم کلراید فلاک یا لخته های حاصل از این محصول، در می یابیم که این فلاک ها دارای پایداری بیشتری با ناخالصی های معلق در آب هستند. اصولا فلاک های بزرگتر باعث حجم کمتر رسوب می شوند. همچنین، به علت بهبود در فرآیند فلوکولاسیون یا لخته سازی، مقدار آلومینیوم باقیمانده در آب تصفیه شده، خیلی ناچیز است.. لازم است. بدانید که است.فاده از پک، تولید آلودگی کمتری دارد.

پک نسبت به سایر منعقد کننده ها، درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بیشتری دارد. این محصول با درصد خلوص های %، % و % به بازار عرضه می گردد. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری Oligomer است.، که علت کاهش pH می باشد. این خاصیت باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از فرآیند انعقاد می شود. از پلی آلومینویم کلراید (PAC) به منظور حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می شود. این ماده محدودیت دمایی ندارد یعنی در هر دمایی قابل مصرف است..

پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران