کربنات پتاسیم در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.


این ماده در تولید کاکائو به منظور بهبود طعم و کیفیت رنگ است.فاده می شود همچنین برای پخش بهتر در مواد میزان چربی آن را کاهش می دهد ولی طبق تحقیقات کاکائو فرآوری شده به نوع ارگانیک آن حاوی موادی است. که به سیستم سلامتی بدن کمک می کند که این میزان مواد طی فرآیند قلیایی کردن به میزان چشمگیری کاهش میابد.

کربنات پتاسیم چیست؟ این ترکیب با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر یا گرانولِ بدون بو و سفید رنگ است. و طعم نمکی دارد. نام های دیگر این ماده عبارتند از Potash ،PotCarb و Pearlash (خاکستر مروارید)، کربنات پتاس (carbonate of potash) و نمک تارتار(salt of tartar). حلالیت آن در آب به میزان g/ ml در دمای درجه سانتی گراد و در دمای درجه به میزان g/ ml است.. در الکل و

پتاسم خالص را نمی توان از کانی ها به دست اورد اما میتوان آن را از ترکیباتی مثل پتاسیم کربنات به دست آورد. منابع مهم پتاسیم و پتاس منابعی در کالیفرنیا، آلمان، نیومکزیکو، یوتا و..می‌باشد. در عمق فوتی زیر بستر Saskatchewan ، مقادیر عظیمی از پتاس وجود دارد که می تواند به عنوان یک منبع مهم برای این عنصر در آینده در نظر گرفته شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران