کلراید کلسیم در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در هنگام خرید کلرید کلسیم شاید متوجه این شوید که این ماده دارای گرید خوراکی و صنعتی می‌باشد، درصد خلوص این ماده در صنایع غذایی بیشتر بوده و این میزان حدود تا درصد می‌باشد ولی در مصارف صنعتی و یخ‌زدایی درجه خلوص پایینتری داشته و این میزان حدود تا درصد می‌باشد. قیمت کلرید کلسیم خوراکی با قیمت کلرید کلسیم صنعتی متفاوت است..

کلسیم کلراید به وسیله بالا بردن ویژگی سختی آب در است.خرها، موجب کاهش فرسایش بتن در آنها می شود. به این صورت که با انحلال در آب و افزایش غلظت کلسیم موجود در آب، موجب کاهش انحلال ترکیب های کلسیمی در ساختار بتن شده و بدین ترتیب در کاهش فرسایش است.خرها عملکرد موثری دارد. همچنین است.فاده از این ماده به جهت تامین کلسیم مورد نیاز برای بعضی از آبزیان ساکن در آکواریوم های دریایی نیز کاربردی می باشد.

این ماده در گروه نمک‌ها طبقه بندی می‌گردد و لذا این ترکیب شیمیایی در انواع صنایع است.فاده فراوانی دارد و شامل دو نوع گرید صنعتی و خوراکی می‌باشد، گرید صنعتی کلرید کلسیم دارای خلوص % و گرید خوراکی کلرید کلسیم دارای خلوص % بوده و این نمک ارزشمند دارای فرمول شیمیایی CaCl₂ می‌باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان