کلرید منیزیم در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


از گرید خوراکی نقش مکمل، مغذی و سم زدایی در بدن است. که عامل بیش از صدها واکنش زیستی در بدن است..  از بسیاری از عفونت ها در بدن جلوگیری می کند. تنظیم  کننده pH خون است. و  با پاک سازی خون و تقویت سیستم ایمنی، بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند. به دلیل حل کلسترول در رگ ها از حملات قلبی جلوگیری می کند. این ماده شیمیایی به حذف واحدهای اسیدی در کلیه کمک می کند و فعالیت مغزی و انتقال پیام های عصبی را تحریک کرده و تعادل ذهنی کل بدن را فراهم می کند.

شرکت شیمی گستر آران با هدف ورود به صنایع فرآوری و تولید مـواد شیمیایی نوآورانه در سال تغییر ماموریت داده و به منظور دستیابی به ماموریت خود به بررسی محصولات و مواد مختلف در این حوزه پرداخت. محصولات تولـیدی شـرکت شـیمی گسـتر آران در حال حاضر اکسید منیزیم،هیدروکسیدمنیزیم، کلرید کلسیم و کلرید منیزیم می باشد.

مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند