کلرید منیزیم در غرب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه ورزشی مهستان واقع در خیابان ایران زمین، مجتمع ورزشی گلبانگ واقع در خیابان مهستان، مجتمع ورزشی اکسیژن واقع در خیابان سیمای ایران از مراکز معروف و مهم این منطقه به شمار می روند. مراکز ورزشی دیگر مانند باشگاه تنیس قدس، مجموعه ورزشی گلستان وی آی پی، باشگاه بانوان ویوا، پیلاتس ایرانیان، است.خر ناوا، مرکز آینگار یوگای تهران و... از دیگر مراکز ورزشی این محله هستند.

از دیگر جاذبه های گردشگری محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند می توان به پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ورزشی آزادی، شهر باز هزار و یک شهر، پارک شب، کارتینگ آزادی، مجموعه ورزشی آهو، پارک جنگلی لتمال کن، آبشار تهران، پارک جنگلی ورد آورد، بوستان جوانمردان ایران، باغ گیاه شناسی ملی ایران، مجتمع تجاری رز مال، پارک جنگلی خرگوش دره، روستای وردیج و واریش، اشاره کرد.  اما یکی از جذاب ترین جاذبه ها و امکانات تفریحی موجود در منطقه تهران، اُ پارک می باشد که جدید ترین و پیشرفته ترین پارک آبی در شهر تهران است.. این پارک دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی می باشد.

اما محله های غرب تهران تنها در منطقه قرار ندارند. منطقه شهر تهران، با بیشترین مساحت و وسعتی بیش از هکتار از محبوب ترین و بهترین مناطق شهر تهران می باشد. این منطقه که در زمان های بسیار قدیم نیز محبوبیت بسیاری داشته و بنا به موقعیت مکانی خود متعلق به افراد رده بالا و پادشاهان بوده است.، امروزه نیز همان محبوبیت را در دل مردم به ویژه ساکنین تهران داشته و از گران ترین و بهترین مناطق تهران به شمار می رود. منطقه شهر تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های غرب تهران را در خود جای داده است. و جالب است. بدانید که از سرسبزترین مناطق شهر تهران نیز می باشد. همین مساله سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان علاقه مند به این منطقه و سکونت در آن باشند. 


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

شرکت شیمی گستر آران با هدف ورود به صنایع فرآوری و تولید مـواد شیمیایی نوآورانه در سال تغییر ماموریت داده و به منظور دستیابی به ماموریت خود به بررسی محصولات و مواد مختلف در این حوزه پرداخت. محصولات تولـیدی شـرکت شـیمی گسـتر آران در حال حاضر اکسید منیزیم،هیدروکسیدمنیزیم، کلرید کلسیم و کلرید منیزیم می باشد.

مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران