کلسیم کلرید در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


در تماس پوستی ممکن است. باعث تحریک خفیف روی پوست خشک گردد ولی اگر ماده فوق مرطوب باشد در پوست ممکن است. باعث تحریک شدید و حتی سوختگی شود. برای کمک‌های اولیه بایستی مواد اضافی را از روی پوست پاک نموده و بلافاصله پوست را با آب فراوان بشویید.

این ماده ارزشمند می‌تواند رطوبت را از هوا و از سطح زمین جذب نماید و در رطوبتی که جذب می‌نماید حل و شفاف شود و به راحتی تبخیر نمی‌شود این ویژگی کلسیم کلرید باعث شده تا در صنعت نگهداری از راه‌ها بسیار ارزشمند و پرکاربرد شود.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی است.فاده کنید. بهتر است. از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی است.فاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و است.فاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است. از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است. در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه