گلایسین در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


گلایسین (Glycine) ساده ترین و سبک ترین آمینواسید پایدار در تمام سلول های زنده و در بین آمینواسید می باشد. این ترکیب دارای هر دو سر آبگریز و آبدوست است.. گلایسین یکی از امینواسید هایی است. که بدن انسان از آن برای تولید پروتئین است.فاده می کند. همچنین بدن برای رشد و نگهداری بافت ها و سنتز مواد مهمی مانند هورمون ها و آنزیم ها نیز به آن نیاز دارد. گلایسین زیر واحد مرکزی کلیه پورین ها را تشکیل می دهد. این آمینواسید یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. گرید صنعتی آن  یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین مزه است..

Strychnine یک آنتاگونیست قوی در گیرنده‌های گلایسین یونیوتروپیک است.، در حالی که بیکولولین یک ضعیف است.. خرید گلایسین یک آکونیست مورد نیاز به همراه گلوتامات برای گیرنده‌های NMDA است.. برخلاف نقش مهاری خرید گلایسین در نخاع، این رفتار در گیرنده‌های گلوتاماتریک (NMDA) تحریک کننده تسهیل می‌شود.

گلایسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. این ماده در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین کاربرد دار. این ماده به عنوان واسطه دارویی مانند تیام فنیکل نیز کاربرد دارد. این آمینواسید در تحقیقات آزمایشگاهی یک عامل مهم برای برخی از محلولهای مورد است.فاده در روش SDS-PAGE برای تجزیه و تحلیل پروتئین ها است.. این ماده به عنوان یک عامل بافری کننده، حافظ pH و بازدارنده از آسیب دیدن نمونه در حین الکتروفورز عمل می کند. گلایسین همچنین برای از بین بردن آنتی بادی های حاوی برچسب پروتئینی از غشاهای وسترن بلات است.فاده می شود تا اجازه جستجوی پروتئین های بیشمار را از طریق ژل SDS-PAGE به ما بدهد که این کار باعث شده تا داده های بیشتری از یک نمونه است.خراج شوند، قابلیت اطمینان داده ها افزایش یابد و میزان پردازش نمونه و تعداد نمونه های مورد نیاز کاهش یابد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه