گلایسین در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.


هیچ گزارشی مبنی بر سمی بودن این ماده مصرفی ارائه نشده، اگرچه برخی افراد گزارش کرده اند که مصرف مکمل های آن موجب درد معده شده است.. افراد با مشکلات کلیه یا کبد بدون مشورت پزشک نباید آن را مصرف کنند. چون مصرف مکمل های آمینواسید موجب تشکیل واحدهای نیتروژن یا آمونیاک در بدن می شود که عملکرد کلیه یا کبد را تضعیف می سازد.

آمینو اسیدها از اصلی ترین اجزای سازنده بدن هستند و توسط DNA کدگذاری می شوند. آنزیم ها و پروتئین های ساختاری، از اسیدهای آمینه ساخته شده اند و به عنوان پیش ساز برای سایر مولکول های زیستی مهم در بدن است.فاده می شوند. علاوه بر این، پیشبرد اهداف بسیاری از صنایع مختلف از داروسازی تا صنایع غذایی، به اسیدهای آمینه متکی هستند.

گلایسین در سال توسط شیمیدان فرانسوی به نام هنری براکونوت در هنگامی که ژلاتین را با جوشاندن آن با سولفوریک اسید هیدرولیز کرد، کشف شد. او در ابتدا آن را شکر ژلاتین نام نهاد اما شیمیدان فرانسوی ژان باتیست بوزینه گلو نشان داد که حاوی نیتروژن است.. دانشمند آمریکایی نورتون هورفورد که در آن زمان دانشجوی شیمیدان آلمانی، جاستوس فون لیبیگ بود، نام گلیکوکول را پیشنهاد داد. با این حال، برزلیوس، دانشمند سوئدی، نام ساده تر گلایسین را پیشنهاد کرد. این نام از کلمه یونانی به معنی مزه شیرین گرفته شده است.. در سال شیمیدان فرانسوی، آگوست کاهورس مشخص کرد که گلایسین یک آمین است.یک اسید است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین