گلیسیرین در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


از نظر شیمیایی : گلیسرول به دلیل قطبیت بالا و نقطه جوش بالایی که دارد یک حلال خوب به شمار می آید." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا گلیسرول و گلیسیرین یک ماده هستند ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "با اینکه گلیسرول نام دیگری از گلیسیرین است. اما به طور قرار دادی گلیسیرین به ماده ی ساخته شده و گلیسرول به عنصر تشکیل دهنده گفته می شود. به طور مثال شربت گلیسیرین از حدود . درصد گلیسرول تشکیل شده است.." } },{ "@type": "Question", "name": "تفاوت گلیسیرین و پارافین چیست ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "گلیسیرین و پارافین دارای کاربردهای مشابهی هستند با این تفاوت که کاربرد های پارافین بیشتر در حوزه صنعت می باشد، است.فاده هایی تحت عنوان روغن های حرارتی، روان کننده در ماشین آلات، مایع خنک کننده برای سیستم های الکترونیکی،استفاده در تولید گریس ها، حشره کش ها، چسب و مایغ ضد آب تنها بخشی از کاربردهای آن می باشد،این ماده مانند گلیسیرین است.فاده دارویی داشته با این تفاوت که گستردگی این کاربرد کمتر بوده و است.فاده از آن نیز برای تولید محصولات آرایشی رواج کمتری دارد.دلیل این موضوع بسته شدن منافذ پوست و ماندن چربی روی پوست و آسیب به آن ذکر شده است.." } }] }

گلیسیرین از جمله محصولات شیمیایی کاربردی در صنعت داروسازی محسوب می ‌شود. در واقع از این ماده شیمیایی برای تولید انواع قرص ها، کپسول ها، پماد ها، مواد ضدعفونی کننده و&#; است.فاده می شود. زیرا این ماده خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد‌.

گلیسرول مانند اتیلن گلیکول و پروپیلن گلیکول، یک ترکیب دوحلال غیر یونی است. و پیوندهای هیدروژنی قوی با مولکول های آب تشکیل می دهد. این پیوند ها با پیوندهای هیدروژنی آب و آب رقابت می کنند. این تعامل، تشکیل یخ را با مشکل رو به رو می کند. حداقل دمای دمای انجماد این محلول در حدود - درجه فارنهایت (- درجه سانتیگراد) مربوط به درصد گلیسرول در آب است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی