گلیسیرین در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


این ماده می تواند از راه های مختلفی از پروپیلن تولید شود هرچند این فرایندها ارزان قیمت نیست. فرایند تولید آن از اپی کلرو هیدرین مهمترین روش تولیدی صنعتی این ماده است.. فرآیندهای تولید این ماده از پروپیلن بدون است.فاده از کلر عبارتند از سنتز گلیسرول از آکرولئین و اکسید پروپیلن.

این ماده باید در جای تمیز، خشک و ترجیحاً در ظروف فولادی ضد زنگ یا HDPE نگهداری شود. به صورت فله ای باید در دمای محیط نگهداری شود. دمای بیش از حد کیفیت محصول را کاهش می دهد. قرار گرفتن در معرض نور فرابنفش، نور خورشید ، باید به حداقل برسد تا از افت کیفیت آن جلوگیری شود.

فروشگاه تمادکالا این امکان را فراهم کرده است. تا کلیه محصولات از جمله گلیسیرین صنعتی با کیفیت درجه یک عرضه شده و در صورت اثبات عدم کیفیت و یا تفاوت ماده با برگه آنالیز ارائه شده در تماد کالا ، محصول عودت داده می شود. با توجه به کاربرد بالای این محصول در مصارف گوناگون فروشگاه تماد کالا آماده ارسال این ماده به سراسر ایران می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه