یدات پتاسیم در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


آزمایش تهیه پتاسیم یدات باید با احتیاط انجام شود زیرا این ماده خاصیت اکسید کنندگی دارد و در تماس با مواد قابل اشتعال منجر به آتش سوزی می شود. بنابراین در حین آزمایش باید آن را از ترکیبات شیمیایی مختلف دور نگه داشت. همچنین نباید آن را تحت حرارت مستقیم، عوامل کننده و ترکیبات آتش زا قرار داد.

Msds پتاسیم یدات در واقع برگه ایمنی و احتیاط است.فاده از این ماده شیمیایی است.. برای است.فاده از این ماده شیمیایی دستکش مناسب بپوشید. دستکش های محافظ شیمیایی مناسب هستند که طبق EN تست شده اند. در صورت تماس با بدن حتما موضع را با آب فراوان شستشو دهید. از بلع آن خودداری کنید و در صورت است.نشاق بخارات حتما به هوای آزاد بروید. سایر موارد درج شده در برگه ایمنی پتاسیم یدات عبارتند از:

پتاسیم یدید یک ترکیب شیمیایی است. که در آن یون های آنیون یدید و کاتیون پتاسیم حاوی بارالکتریکی هستند و به دلیل داشتن خاصیت جابه جایی و تحرک به عنوان یک ماده رسانا درنظر گرفته می شود.بنابراین می توان گفت که این ماده به دلیل داشتن یون متحرک می تواند جریان برق را عبور دهد.محلول پتاسیم یدید به دلیل توانایی عبور الکتریسته به عنوان یک ماده رسانا اغلب به کار برده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران