یدات پتاسیم در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

در یک روز طولانی گردش و تفریح در دهکده دیزین، حتماً در میانه روز گرسنه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین امکانات دیزین، رستوران‌های خوب و باکیفیت آن است.. خوردن یک پرس چلوکباب سنتی و باکیفیت، آن هم درحالی‌که منظره کوه‌های سفیدپوش روبه‌رویتان قرار دارد، لذتی متفاوت دارد.

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.


یدات پتاسیم خوراکی یک عامل اکسید کننده موثر است. که در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد، به عنوان مثال، به عنوان یک تسریع کننده واکنش های تخمیر در خمیر نان که باعث می شود نان در هنگام پخت بالا بیاید و برای جلوگیری از کمبود ید در نمک خوراکی است.فاده می شود. همچنین به دلیل اینکه پایداری خوبی دارد اغلب به عنوان مکمل ید به کار برده می شود.

این دو ماده هردو نمک های پتاسیم هستند که اغلب به عنوان مکمل های غذایی به کار برده می شوند. یکی از کاربردهای مهم و همچنین تفاوت اصلی این دو ترکیب در فرآیند مسدود کردن تشعشعات است.. برای این کاربرد پتاسیم یدات موثرتر از پتاسیم یدید است. زیرا پتاسیم یدید ماندگاری ضعیفی در آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پتاسیم یدات معمولا به دلیل توانایی این ماده در جلوگیری از تشعشات در مواقع کاملا ضروری شناخته شده است..

واکنش پتاسیم پرمنگنات با پتاسیم یدید برای تهیه پتاسیم یدات صورت می گیرد. در این واکنش ابتدا گرم پتاسیم یدید را با میلی لیتر آب مقطر مخلوط می کنیم. در یک ظرف آزمایش دیگر گرم پرمنگنات پتاسیم را با ۸ میلی لیتر آب مقطر حل می کنیم که یک محلول بنفش رنگ ایجاد می شود. حالا دو محلول را مخلوط می کنیم و آن را صاف می کنیم تا پتاسیم یدات به دست بیاید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین