یدات پتاسیم در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

پیست اسکی دیزین مشتاقان خود را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، اوقات خوشی را در بیشتر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای همه افراد با همه سلیقه‌ها و مهارت‌ها، سرگرمی‌های بسیاری دارد. اگر اهل اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه می‌تواند با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند.

تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.


یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پتاسیم یدات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است.. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پتاسیم یدات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم یدات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید یدات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

این ترکیب را می توان به روش های مختلفی سنتز نمود، اما یکی از ساده ترین راه های تهیه آن ترکیب پتاسیم هیدروکسید با یدیک اسید می باشد. پتاسیم یدات در زمینه یددار کردن نمک خوراکی، تهیه مکمل های غذایی، ساخت شیر خشک و به عنوان یک ماده افزودنی برای پخت نان و شیرینی کاربرد دارد.

پتاسیم یدید یک نمک کریستالی است. که رطوبت کمتری نسبت به یدید سدیم دارد. بنابراین کار کردن با این ماده بسیار آسانتر است.. در پتاسیم یدید، یون یدید به عنوان یک کاهنده ملایم است.فاده می شود بنابراین I- به راحتی توسط عوامل اکسید کننده قوی مانند کلر به I- اکسید می شود که این واکنش در جداسازی ید از منابع طبیعی به کار می رود. زمانی که KI با دی کلرومتان شستشو داده می شود، حتی هوا یدید را اکسید می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین