یدات پتاسیم در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodate-1
Potassium iodate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.

سدیم کلرید، یک ترکیب یونی است. که از واکنش بین سدیم مذاب و گاز کلر بدست می آید. این واکنش همراه با تولید گرما و نور انجام می گیرد. در طی این واکنش یک الکترون از اتم های سدیم به اتمهای کلر منتقل می شود و هر دو به آرایش هشت تایی می رسند. در این فرآیند سدیم به کاتیون سدیم و کلر به آنیون کلرید تبدیل می شود. منبع اصلی تهیه سدیم کلرید معادن نمک می‌باشند، ولی از آب‌های شور (مانند دریاچه ارومیه) نیز قابل است.حصال است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه