تفلون نسوز در شهر ری ( فروش )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.

ورق های نسوز جز یکی از پر کاربردترین محصولات نسوزی هستند که در بازار وجود دارند دلیل این امر را می‌توان به ویژگی هایی از جمله تحمل حرارتی تا دمای درجه سانتیگراد، داشتن ضریب سایشی بسیار پایین ،ضربه پذیر بودن آنها و همچنین مقاوم بودن در برابر مواد اسیدی و بازی و غیره نسبت داد .

ابعاد در حالت رول و ورق متفاوت است. . در حالت رولی ضخامت بین ٫ تا ۵ میلیمتر و عرض هایی بین تا سانتی متر دارد و این ابعاد در حالت ورق کاملا متفاوت می باشد . ورق ها عموما ضخامت زیادی دارند و این ضخامت از ۵ تا ۵ میلیمتر متفاوت است. . از طرفی ابعاد در حالت ورق محدود به ابعاد در سانتی متر و یا در سانتی متر است. .



( فروش ) های دیگر در شهر ری