منسوجات نسوز در شهر ری ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


نسوز صنعت پارس در سال با افتتاح فروشگاه و نمایشگاه مرکزی خود در خیابان امیرکبیر جهت ارائه انواع مواد اولیه ، واشـر ، پلیمر ، شیلنگ ، قطعات صنعتی و عایق های حـرارتی و برودتی افتتاح و فعـالیت های خود را در راستای مشتری مداری و ارتباط با واحدهای صنعتی ، متمرکز نمود . پس از آن در راستای سیاست گذاری و بسترسازی رشد و توسعه در سال با لطف ایزد منان و با تهیه ماشین آلات پیشرفته جهت بافت پکینگ و تولید واشرهای آب بندی ، دبل جکت ، اسپیرال وُند و قطعات صنعتی با رعایت است.انداردهای لازم و همچنین تکیه بر نیروی انسانی متخصص ، کارگاه خود را راه اندازی نمود . با این اقدام همگام با خود کفایی در عرصه تولید این محصولات ، توانست با کاهش هزینه ها ، افزایش کیفیت ، ایجاد فضای رقابتی و مشارکت فزاینده در پیشرفت های صنعتی و نهادینه کردن فرهنگ بومی سازی ، تاثیر به سزایی در ارتقای توان تولید داخلی ایجاد و جایگاه ویژه ای را در بازارهای داخلی جهت گسـترش تامین مواد اولیه و توسعه خدمات در اجـرای پروژه های مهم صنعتی کشور کسب نماید .

واشر قطعه ای است. که برای درزگیری قطعات است.فاده می شود و برای قرار گرفتن بین دو یا چند سطح مانند دو طول لوله کشی ساخته می شود . واشر به منظور جلوگیری از نشت سیالات و مایعات در حالی که سیستم در معرض فشارهای مختلفی قرار دارد ، طراحی شده است. .

پودر میکا یک ماده معدنی است. که متناسب با رنگ های مختلفی که دارد با نام های متفاوتی آن را مینامند. مثلا به میکای سیاه لپیدولیت و به میکای سفید فلوگوپیت میگویند. این پودر را برای است.فاده به صورت ورق تبدیل کرده و از آن است.فاده میکند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری