سرامیک نسوز در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ناهید چگینی عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با اشاره به این که سرامیک نسوز صنعتی در صنایع مختلف پیشرفته به کار می رود، گفت: است.فاده از سرامیک های نسوز در جاهایی که احتمال آتش سوزی یا گرمای زیاد است. می تواند بسیار از نظر اقتصادی و ایمنی  به صرفه باشد.

وی با اشاره به کاربرد این سرامیک ها در خودروسازی گفت: کاربرد سرامیک نسوز صنعتی در صنایع خودروسازی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنعت چوب و مبلمان، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نساجی و صنایع برق، الکترونیک، و مخابرات است..

با توجه به مقاومت سرامیک نسوز در حرارت های بسیار بالا، از این محصولات برای فعالیت های صنعتی و محیط هایی که در مجاورت گرمای زیاد قرار دارند، است.فاده می شود. همچنین از آنجایی که انواع سرامیک نسوز در برابر سایش و خوردگی حاصل از برخورد با مواد شیمیایی، مقاومت ویژه ای دارند، در پتروشیمی و پالایشگاه ها بسیار پرکاربرد می باشند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان