میکا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در واقع گل مطلوب در حفاری به گلی گفته می شود که به اندازه کافی غلیظ باشد تا بتواند منافذ طبقات و ماسه ها را طوری مسدود نماید که سیال نتواند به درون آنها نفوذ نماید و توانایی انسداد منافذ ماسه و جلوگیری از ریزش دیواره چاه و کنترل فشار های گاز را داشته باشد.

علت اینکه به جای آب از گل حفاری است.فاده می شود این است. که خرده سنگ های حفاری شده دارای وزن مخصوص زیادی هستند و با اینکه گل به علت سرعت زیاد آنها را با خود بالا می آورد باید گرانروی گل به حدی باشد که بتواند  خرده سنگ ها را با سهولت و به سرعت از چاه خارج کند.

این ماده معدنی به دلیل داشتن خاصیت دی الکتریک، عایق بودن و تحمل گرما در وسایل برقی به کار می رود. علاوه بر آن در وسایل گرمایشی مانند صفحات داغ، آهن آلات لحیم کاری دستگاه های کنترل مانند تنظیم کننده ها، جعبه های مقاومت، فشار سنج و در تجهیزات روشنایی مانند چراغ های نئونی، لامپ های رشته ای، الکترود ها و &#; به کار می رود.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان