سرامیک نسوز در ورامین ( فروش )

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سدهٔ ششم، خاندان ابوسعد ورامینی مسجد جامعی در ورامین ساختند ولی بنای فعلی در سال به دستور عزالدین قوهدی ساخته شد. به نظر می‌رسد به علت حادثه‌ای دچار خرابی شد و در سدهٔ نهم، امیر یوسف خواجه دستور مرمت بنا را داد. پس از آن به مدت ۵ سال در بنا ساخت و سازی نشد.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


بنابراین در صورتی که برای بهره مندی از خواص این محصولات، برند خاصی را مد نظر دارید، بهتر است. به نمایندگی های آنها مراجعه نموده و به راحتی فرآورده نسوز مورد نیازتان را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه نمائید. البته امروزه راه های دیگری نیز برای دسترسی سریع و راحت به این تولیدات نسوز وجود دارد که از طریق وبسایت و به صورت آنلاین می باشد. این روش برای خریدی فوری و است.فاده از قیمت هایی مقرون به صرفه، توصیه می شود.

این نوع سرامیک ها دارای پیچیدگی های فنی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ شیمیایی می باشد، به نحوی که تنها چند کشور در دنیا دارای فناوری ساخت این نوع سرامیک ها هستند که هم اکنون در سطح خاورمیانه، برای اولین بار، توسط این شرکت دانش بنیان با روش های ابداعی، سرامیک های نسوز تولید و بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردند. همچنین با توجه اینکه تکنولوژی ساخت و ماشین آلات تولید اینگونه سرامیکها توسط این شرکت طراحی و ساخته میشوند لذا این واحد فناور آماده دریافت سفارش تولید وساخت سرامیک های HIGH-TECH برای کاربری های مختلف در صنایع گوناگون نیز می باشد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در ورامین