منسوجات نسوز در ورامین ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با


پودر میکا یک ماده معدنی است. که متناسب با رنگ های مختلفی که دارد با نام های متفاوتی آن را مینامند. مثلا به میکای سیاه لپیدولیت و به میکای سفید فلوگوپیت میگویند. این پودر را برای است.فاده به صورت ورق تبدیل کرده و از آن است.فاده میکند.

پکینگ گروهی از نخ نسوز به حساب می آید که در بافت مربعی و مخروطی شکل گرفته اند . ساختار مربعی شکل پکینگ معمولا برای ایجاد است.حکام مکانیکی می باشد . اما دلیل دیگری که مربع شکل بودن مقطع این پکینگ را پوشش میدهد ؛ بحث آب بندی است. .

این محصول شامل توده ای از الیاف بلند و نسوز سرامیکی با توزیع جهات اتفاقی است.، جایگزین مناسب آزبست بوده و از کاربردهای آن می‌توان به اتصالات انبساطی ،تعمیرات اضطراری و فوری، درزبندی حرارتی دیواره‌های دیگ‌های بخار و کوره‌ها و کاربرد در ساخت مواد کامپوزیتی زمینه پلاستیکی و رزینی اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در ورامین