سیلیکون نسوز در بومهن ( فروش )

Fireproof silicone-1
Fireproof silicone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


ورق سیلیکو‌ن نسوز موجود در نسوز صنعت ویرا، به بالا بردن سرعت کار و ایمنی کاربر کمک شایانی مینماید. تنوع محصولات در نسوز صنعت ویرا بالا بوده و شما به راحتی بسته به نیاز خود، نوع کار و شرایط کار خود می توانید. محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب خریداری و است.فاده نمایید. به همین منظور نسوز صنعت ویرا به عنوان مرکزی تخصصی در زمینه فروش و واردات عایق های حرارتی، برای شما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می نماید. 

ورق سیلیکون نسوز یکی از محصولات منحصر بفرد و کاربردی قابل عرضه در نسوز صنعت ویرا است. که به دلیل جنس مرغوب خود رضایت مشریان عزیز را فراهم می نماید. این محصول دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بوده و به واسطه نوع و کیفیت ساخت محصول قیمت متنوعی داشته و با نیاز شما خریداران محترم نیز مناسب خواهد بود.

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر در بومهن