پکینگ آب بندی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.

پکینگ تفلون گرافیت تهیه شده از الیاف تفلون گرافیت در حالت نواری منعطف در سطح مقطع چهار گوش می باشد که در صنعت آب بند، کار برد گسترده ای در صنایع مختلف نظیر ساخت شیرآلات و پمپ ها دارد. تفاوت پکینگ تفلون گرافیت در مقایسه با تفلون خالص در مقاومت کششی و ضریب اصطکاک بسیار پایین آن در پمپ های می باشد. علاوه بر ضزیب اصطکاک مقاومت حرارتی این پکینگ ها ۸ الی ۸ درجه سانتیگراد می باشد.این پکینگ ها در سایز های * الی * قابل عرضه می باشد.این پکینگها در محیط های برخورد با  بخار، آب داغ، مواد شیمیایی، حلال ها، اسیدها، بازها و اکثر مواد شیمیایی و قلیایی عملکرد بسیار خوبی دارد.

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن