سیلیکون نسوز در شهریار ( فروش )

Fireproof silicone-1
Fireproof silicone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، یکی از به نام ترین و پرآوازه ترین شاعران معاصر ایرانی است. که نام اصلی آن سید محمدحسین بهجت تبریزی می باشد. است.اد شهریار، شعرهای عاشقانه بسیار زیبایی سروده است. که تا به اکنون زبانزد خاص و عام است. و برخی از ترانه سراها از تلفیق شعرهای ایشان است.فاده می کنند. شهرت شعرهای است.اد شهریار تا بدانجا بوده که است. روز شهریور را به نام او «روز شعر و ادب فارسی» نام گذاری کرده اند. به همین منظور گلچین اشعاری زیبا از است.اد شهریار را برایتان گرد آورده ایم.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

ورق سیلیکونی نسوز که برخی به آن لاستیک سیلیکونی یا لاستیک نسوز سیلیکونی می گویند. یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در صنعت مواد نسوز می باشد. این محصول حاصل تلاش بسیاری از افراد در سراسر جهان برای ساخت محصولی است که دمای بالا و حرارت را به خوبی تحمل کند.



( فروش ) های دیگر در شهریار