میکا در شهریار ( فروش )

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


با توجه به قیمت بالای ردیاب های خودرویی در بازار ایران و نیز در بازار جهانی، شرکت میکا صنعت آسیا برآن شد تا با است.فاده از تجربه بیش از ساله متخصصان خود در امر طراحی و ساخت ردیابهای خودرویی و نرم افزارهای مرتبط با آنها با طراحی و تولید ردیاب بنیتا - Benita با بالاترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا بصورت کاملا بومی و با کمترین هزینه ممکن بتواند امکان است.فاده از این تجهیز ارزشمند را برای کاربران با سطح توانگری پایینتر فراهم آورد.

علت اینکه به جای آب از گل حفاری است.فاده می شود این است. که خرده سنگ های حفاری شده دارای وزن مخصوص زیادی هستند و با اینکه گل به علت سرعت زیاد آنها را با خود بالا می آورد باید گرانروی گل به حدی باشد که بتواند  خرده سنگ ها را با سهولت و به سرعت از چاه خارج کند.

مسکوویت و فلوکوپیت نوعی میکا هستند که می توانند درجه حرارت بالا را تحمل کنند. فلوکوپیت می تواند تا درجه سانتیگراد و مسکوویت می تواند تا درجه سانتیگراد را تحمل کند. این ماده معدنی ضد آتش است.، مشتعل نمی شود و رسانایی حرارتی کمی دارد.



( فروش ) های دیگر در شهریار