منسوجات نسوز در شمال تهران ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در بحث بهترین محله های شمال تهران میتوان گفت که تقریبا تمامی محله های شمال تهران در دسته ی بهترین ها قرار میگیرند . دسترسی به حمل و نقل عمومی ، اماکن گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و از همه مهمتر امکانات آموزشی در شمال تهران از کیفیفت بالایی برخوردارند . مناطق شمال تهران شامل تمامی محله های منطقه و منطقه شهرداری تهران میشود . اینکه در بعضی منابع منطقه را نیز بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند اشتباه است. زیرا پیدایش منطقه همزمان است. با طرح گسترش شهر تهران از غرب  ، همانطور که نام غرب را میتوان در میان محله های منطقه مانند

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.


واشر قطعه ای است. که برای درزگیری قطعات است.فاده می شود و برای قرار گرفتن بین دو یا چند سطح مانند دو طول لوله کشی ساخته می شود . واشر به منظور جلوگیری از نشت سیالات و مایعات در حالی که سیستم در معرض فشارهای مختلفی قرار دارد ، طراحی شده است. .

نسوز صنعت پارس در سال با افتتاح فروشگاه و نمایشگاه مرکزی خود در خیابان امیرکبیر جهت ارائه انواع مواد اولیه ، واشـر ، پلیمر ، شیلنگ ، قطعات صنعتی و عایق های حـرارتی و برودتی افتتاح و فعـالیت های خود را در راستای مشتری مداری و ارتباط با واحدهای صنعتی ، متمرکز نمود . پس از آن در راستای سیاست گذاری و بسترسازی رشد و توسعه در سال با لطف ایزد منان و با تهیه ماشین آلات پیشرفته جهت بافت پکینگ و تولید واشرهای آب بندی ، دبل جکت ، اسپیرال وُند و قطعات صنعتی با رعایت است.انداردهای لازم و همچنین تکیه بر نیروی انسانی متخصص ، کارگاه خود را راه اندازی نمود . با این اقدام همگام با خود کفایی در عرصه تولید این محصولات ، توانست با کاهش هزینه ها ، افزایش کیفیت ، ایجاد فضای رقابتی و مشارکت فزاینده در پیشرفت های صنعتی و نهادینه کردن فرهنگ بومی سازی ، تاثیر به سزایی در ارتقای توان تولید داخلی ایجاد و جایگاه ویژه ای را در بازارهای داخلی جهت گسـترش تامین مواد اولیه و توسعه خدمات در اجـرای پروژه های مهم صنعتی کشور کسب نماید .

با پیشرفت علوم و تکنولوژی فرآوری مواد فلکسیبل نسوز و معرفی محصولات جدید، امروزه اتصالات پارچه ای نسوز کاربرد فراوانی در اکثر مراکز صنعتی نظیر نیروگاه ها، ‌صنایع فولاد، کارخانجات سیمان،‌ پالایشگاه‌های نفت و گاز، مراکز پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع چوب و کاغذ، کارخانجات بازیافت و &#; یافته اند. مهم ترین مزایای اتصالات پارچه ای نسوز به شرح ذیل می‌باشد:



( فروش ) های دیگر در شمال تهران