پکینگ آب بندی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


پکینگ آرامید یا همان کولار (kevlar) پکینگی بسیار سخت و با مقاومت مکانیکی و فرسایشی بسیار بالا که از الیاف و رشته های آرامید بافته شده است. و به روغن تفلون و یا روانساز سیلیکون آغشته شده اند. تحمل دمایی این پکینگ ها از  الی درجه سانتیگراد و تحمل فشار ۵ بار می باشد.این پکینگ ها عمدتا در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، دارو سازی، غذایی و کاغذ سازی مورد مصرف قرار می گیرند.

این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.

پکینگ های آب بندی در صنایع مختلف شیر و پمپ ، و همچنین سانتریفیوژ ، شیرآلات صنعتی ، میکسر ، لوله ، پمپ ، صنعت برق و غیره به طور گسترده ای است.فاده می شود ، انواع پکینگ های آب بندی عبارتند از: بسته بندی گرافیت تفلون ، بسته بندی تفلون خالص ، بسته بندی آرامید ، بسته بندی گرافیت ، بسته بندی فایبرگلاس ، بسته بندی سرامیک با درجه حرارت بالا ...



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران