خریدوفروش میکسر در بهارستان

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


در میکسر صنعتی پارویی یا ریبون بلندر، تیغه به شکل پارو ساخته شده و در محوری افقی مواد را ترکیب می کنند. حجم ترکیب در این نوع میکسر ها بالا می باشد. همچنین از این نوع میکسر در صنایع مختلف برا ترکیبات سیال و جامع می توان است.فاده کرد. بدنه میکسر و جنس تیغه ها از جنس است.یل، بدون خوردگی می باشد. ابعاد میکسر صنعتی پارویی سفارشی و بسته به حجم تولید در واحد زمان طراحی می گردد.

از این میکسر صنعتی معمولا در صنایع خاصی است.فاده می شود. این دستگاه می تواند برای مخلوط کردن، خمیر کردن و لایه لایه کردن مواد به کار بروند. یکی از صنایع وابسته به میکسر خاص، صنایع غذایی است. که باید الزامات بهداشتی در آن کاملا رعایت شده و از میکسرهای خاص است.فاده کنند.

میسکرهای صنعتی باید توسط کارشناسان طراحی شوند؛ چرا که هر گونه اشتباه در مهندسی یک میکسر می تواند تبعات سنگینی برای کسب و کارها داشته باشد. طراحی تیغه میکسر و است.فاده از الکتروموتور مناسب برای ساخت میکسر صنعتی الزامی است.. اگر قصد خرید یک میکسر صنعتی را دارید، کارشناسان ما در شویا صنعت علاوه بر مشاوره رایگان، با بهترین تکنولوژی ها و به روز ترین دانش روز، اقدام به ساخت همزن صنعتی مناسب کسب و کار شما خواهند کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر