فروش میکسر در بومهن

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


گروه صنعتی شویاصنعت تولیدکننده و قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. شویاصنعت کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است..

از این میکسر صنعتی معمولا در صنایع خاصی است.فاده می شود. این دستگاه می تواند برای مخلوط کردن، خمیر کردن و لایه لایه کردن مواد به کار بروند. یکی از صنایع وابسته به میکسر خاص، صنایع غذایی است. که باید الزامات بهداشتی در آن کاملا رعایت شده و از میکسرهای خاص است.فاده کنند.

این دستگاه‌ها باید با دقت و از مواد با کیفیت بالا ساخته شوند. همچنین می بایست فرایند تولید و مونتاژ قطعات، با کیفیت بالا اجرا شود. توصیه می‌شود مواد بکار برده شده در ساخت میکسر، مقاوم در برابر خوردگی و دارای سطح اصطکاک مناسبی باشند.



( فروش ) های دیگر