خریدوفروش میکسر در تهران

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

گروه صنعتی شویاصنعت تولیدکننده و قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. شویاصنعت کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است..

عامل مهم و اصلی دیگر در طراحی مهندسی یک میکسر،‏ طراحی تیغه و نیز انتخاب الکتروموتور با قدرت مناسب است.. برخی از شرکت‌ها و صنایع نیاز به ویژگی‌های بالاتری نظیر سرعت بالای مخلوط کردن مواد برای میکسرها دارند که باید در پارامترهای طراحی لحاظ شود.



( خریدوفروش ) های دیگر