اجاره میکسر در جنوب تهران

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


عامل مهم و اصلی دیگر در طراحی مهندسی یک میکسر،‏ طراحی تیغه و نیز انتخاب الکتروموتور با قدرت مناسب است.. برخی از شرکت‌ها و صنایع نیاز به ویژگی‌های بالاتری نظیر سرعت بالای مخلوط کردن مواد برای میکسرها دارند که باید در پارامترهای طراحی لحاظ شود.

صنایعی از قبیل خودرو، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی از میکسرها برای ساخت محصولات خود است.فاده می‌کنند. این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( اجاره ) های دیگر