فروش میکسر در دماوند

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:


گروه صنعتی کیان تولید کننده تاسیسات شن و ماسه ، دستگاه سنگ شکن ، میکسر صنعتی و ماشین آلات ساختمانی با بیش از سال سابقه در ساخت و خدمات ماشین آلات ساخت بتن ، خدمات تجهیزات معدن، اسکرو انتقال، میکسر، نوار نقاله و تاسیسات شن و ماسه، تابلو برق مجوعه تاسیسات و ماشین آلات مربوطه آماده ارائه تمامی خدمات در این حوزه می‌باشد.

گروه صنعتی شویاصنعت تولیدکننده و قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. شویاصنعت کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است..

در صنایع مختلف که محصولات نهایی آنها اصولا از ترکیب چند مواد بدست خواهد آمد، میکسر صنعتی یکی از دستگاه های اساسی می باشد. بسته به محصول نهایی و درصد ترکیب مواد در صنایع مختلف میکسر هایی با سازو کارهای متفاوت و ابعاد مختلف وجود دارد.



( فروش ) های دیگر