فروش میکسر در رباط کریم

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.


از آنجا که در صنعت و ساخت بسیاری از مواد، ترکیب کردن نخستین گام تولید است.، این دستگاه‌ها از مهم‌ترین ابزارآلات صنعتی به شمار می‌آیند. به همین دلیل این دستگاه‌ها باید از نظر کیفیت و دوام سطح مورد قبولی داشته باشند. تمامی مراحل ساخت میکسرهای صنعتی باید با دقت و کیفیت بالا انجام شده و مواد است.فاده شده در ساخت آن باید در برابر خوردگی مقاومت مناسبی داشته باشند.

ساخت  میکسر صنعتی بستگی به کاربرد میکسر و توان تولیدی آن دارد. جنس بدنه میکسر صنعتی اصولا از است.یل بدون خوردی است.. است.یل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن برای ساخت میکسر یکی از پرطرفدار ترین متریال ها است.. چرا که درصورت وجود خوردگی بدنه امکان واکنشات شیمیایی مضر در ترکیبات و کاهش کیفیت محصول نهایی را در پی خواهد داشت.

عامل مهم و اصلی دیگر در طراحی مهندسی یک میکسر،‏ طراحی تیغه و نیز انتخاب الکتروموتور با قدرت مناسب است.. برخی از شرکت‌ها و صنایع نیاز به ویژگی‌های بالاتری نظیر سرعت بالای مخلوط کردن مواد برای میکسرها دارند که باید در پارامترهای طراحی لحاظ شود.



( فروش ) های دیگر