خریدوفروش میکسر در رودهن

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.


میکسرهای صنعتی بسته به طراحی، ساخت و آپشن هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. با توجه به تحریم های موجود و امکان سفارشی سازی میکسرها، قیمت ها متغیر خواهد بود. از این رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره های ما تماس بگیرید. همچنین جهت خرید این محصول، می توانید به صفحه &#;

همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

میکسر صنعتی ساکن، یکی از میکسر های صنعتی پرطرفدار در بین تمامی مشاغل تولیدی می باشد. بدنه میکسر ساکن، به صورت ثابت در جایگاه مخصوص به خود تعبیه می شوند. تیغه های میکسر ساکن به صورت تیغه های باریک و نواری در جهت افقی به گردش در می آیند.میکسر ساکن نیز بر اساس توان تولید در نظر گرفته شده، به صورت سفارشی ساخته می شوند.



( خریدوفروش ) های دیگر