خریدوفروش میکسر در شهر جدید اندیشه

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


از این میکسر صنعتی معمولا در صنایع خاصی است.فاده می شود. این دستگاه می تواند برای مخلوط کردن، خمیر کردن و لایه لایه کردن مواد به کار بروند. یکی از صنایع وابسته به میکسر خاص، صنایع غذایی است. که باید الزامات بهداشتی در آن کاملا رعایت شده و از میکسرهای خاص است.فاده کنند.

میکسر صنعتی ساکن، یکی از میکسر های صنعتی پرطرفدار در بین تمامی مشاغل تولیدی می باشد. بدنه میکسر ساکن، به صورت ثابت در جایگاه مخصوص به خود تعبیه می شوند. تیغه های میکسر ساکن به صورت تیغه های باریک و نواری در جهت افقی به گردش در می آیند.میکسر ساکن نیز بر اساس توان تولید در نظر گرفته شده، به صورت سفارشی ساخته می شوند.

عامل مهم و اصلی دیگر در طراحی مهندسی یک میکسر،‏ طراحی تیغه و نیز انتخاب الکتروموتور با قدرت مناسب است.. برخی از شرکت‌ها و صنایع نیاز به ویژگی‌های بالاتری نظیر سرعت بالای مخلوط کردن مواد برای میکسرها دارند که باید در پارامترهای طراحی لحاظ شود.



( خریدوفروش ) های دیگر